bLoG UnTuK OrAnG yAnG DONGIBAB dAn KIPIDAP sAhAjA

DOWNLOAD MOVIE


Anda seorang yang suka menonton movie? Ya..kadang-kala kita tak ada masa nak pergi menonton movie terbaru..dan kalau ada masa pulak..duit lak jadi masalah..So..masa aku duduk lepak-lepak depan pc beberapa minggu dulu, aku terjumpa..satu blog yang khusus untuk mendownload movie terbaru. So aku kongsi le dengan kauorang..tapi tiga perkara yang aku nak bagitau dan kauorang perlu akur dan jangan marah-marah kat aku lak nanti adalah:

1. Ada antara movie tuu gambarnya kurang baik..biasalah kan..free
2. Tak ada sari kata..kau orang edit le sarikata sendiri ye..
3. Masa yang diambil..agak lama..untuk mendownload..adakalanya mencecah 4 jam..sebab baru-baru ni aku download transfomer terbaru..dan masanya memang 4 jam..huh..huh..

so..jika anda berminat..klik le di sini yee..

http://oneclickmoviez.com/




Free Signature Generator
Share:

0 comments:

Post a Comment

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

Pages

Theme Support