bLoG UnTuK OrAnG yAnG DONGIBAB dAn KIPIDAP sAhAjA

TRANSFORMERS!!!WOW!!!!












Akhirnya aku sekeluarga berpeluang menonton Transformers..Wow..!itulah perasaan aku apabila menonton filem nii..memang hebat..kagum aku melihat betapa kreatifnya Micheal Bay..mengolah jalan cerita dan membina efeknya ..tapi yang tak bestnya..aku tak dapat lihat endingnya kerana aku dah tak tahan nak gi ke tandas..Walaupun begitu..aku berjaya mendownload..dari internet citer nii..dan menonton endingnya walaupun visualnya kurang baik tapi dapatlah aku melihat kesudahannya...








Korang lihatlah betapa gembiranya anak-anak aku yang giler-giler sikit nii..siap berposing lagi..dan selepas ,menontonnya apa lagi masa untuk MAKANNNN...kami makan di Merry Brown..Lupa nak bagitahu..kami menonto di MBO Melaka Mall..sesak dengan orang ramai..Anda Jangan Lupa Ikuti Blog nii..sebab aku akan bagi link untuk korang download Transfomers terbaru nii..
Share:

0 comments:

Post a Comment

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

Pages

Theme Support