bLoG UnTuK OrAnG yAnG DONGIBAB dAn KIPIDAP sAhAjA

Fuhhh...lamanya tak update blog ni..

Salam...jumpa lagi semua..rasanya sudah cukup lama saya tak update blog ni..Ini bukan bermakna saya tak aktif di ruangan maya ni...Nak tahu kenapa?

1. Di alam nyata..saya sedang sibuk upgrade rumah saya...sambung dapur..hias dalam rumah...pasang awning...( tunggu laporan bergambar ye..hi..hi.hi ) kan dah nak raya ni so..kita wat persiapan awal...

2. Saya juga sibuk dengan aktiviti P&P..yelah budak2 dah dekat UPSR ni..Sekolah saya memang tergetkan tahun ini kami boom..so kena rajin sikit...Bayangkan kami dah pecahkan murid kepada beberapa kumpulan dan kami akan ajar mereka dari pagi sampai balik..(tak de masa free..kecuali curi..curi tulang sikit-sikit )

3. Saya juga sibuk kendalikan blog guru saya klik sini http://bloggurumalaysia.blogspot.com . Tak sangka lak blog ni sangat mendapat sambutan so saya kena selalu updatekannya...

4. Saya gak telah membina blog dot com sendiri... lawatlah ye.. http://cikguniezam.com . Blog ini khusus untuk memberi pendedahan bagaimana mahu meraih income melalui internet..pastinya yang halal ..ye..

5. Saya juga sibuk dengan 2 lagi minisite iaitu web jualan. Web ini khusus untuk menjual produk digital...Buat masa ni belum siap 100%.

6. Saya gak sibuk untuk promo Ebook Pemasaran Emel..Kalau nak belajar bagaimana memesarkan produk dengan teknik yang betul maka dapatkanlah ebook ni tau.. di http://www.panduannewbie.com/pemasaranemel . Ebook ini ditulis oleh rakan saya saudara Rahman basri ( Cikgu gak ). beliau dah meraih ribuan ringgit melalui internet ni..Tambah istimewa saya juga telah memberi testimoni..hi..hi..hi

7. Saya gak sibuk di FB. Sekarang ni FB dijadikan medan baru untuk menjual...hidup ni kena banyak belajar....

Okaylah nilah alasan saya kenapa blog ni lama tak diupdate.....
Share:

0 comments:

Post a Comment

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

Pages

Theme Support