bLoG UnTuK OrAnG yAnG DONGIBAB dAn KIPIDAP sAhAjA

Rajinkah anda ke sekolah jika...........














Inilah persoalan pertama yang terbayang di minda aku..apabila aku ke sekolah ini..sebenarnya aku ke sini atas tiket Pentaksir Kawasan untuk PLBS Bahasa Melayu..so inilah kesempatannya....Murid sekolah ini cuma 3 orang dan gurunya pula berjumlah 4 orang...bestnye..murid-murid nii..

Kali pertama aku datang..aku dah berpatah balik sebab tak berapa yakin ada sekolah kat sini..tapi akhirnya aku pusing balik dan terus meredah panorama yang anda lihat seperti di atas..akhirnya setelah lebih kurang 6Km meredah..jumpa juga sekolah ini.. Inilah SKJ ( C ) Ladang Bukit Kledek yang terletak di dalam PPD Tampin. Sekolah ini akan dipindahkan ke sekolah baru yang terletak di Nilai..Jadi anda bayangkan jika hari hujan..fuh..tentu cantik kete andakan?..Bagaimana pulalah dengan rakan-rakan kita yang mengajar di sekolah yang lebih pedalaman dari ini..so bersyukurlah dengan apa yang ada..betul tak?



Cikgu Nizam.....

Share:

0 comments:

Post a Comment

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

Pages

Theme Support