bLoG UnTuK OrAnG yAnG DONGIBAB dAn KIPIDAP sAhAjA

Akhirnya aku bergelar Siswazah

Setelah 4 tahun meninggalkan anak-anak setiap kali musim cuti akhir tahun...maka aku and wife telah berjaya menamatkan pelajaran kami dan kini kami berjaya menjadi siwazah tua...hii..hii..hi..Mungkin agak lama masa yang aku ambil untuk menyambung pelajaran di USM ni..namun itu semua tidak menjadi soal..apa yang penting cita-cita aku nak bergelar siswazah telah tertunai dan paling best apabila aku dan wife sama-sama menamatkan pengajian kami..so inilah detik-detik indah sewaktu kami menghadiri majlis kovokesyen baru-baru nii...


Lihatlah betapa gembiranya mereka mendapatkan ijazah

Inilah sebahagian rakan-rakan rapat aku semasa di USM nii..kebanyakkannya duduk di Muar..dua dari kanan tu..tinggal satu taman ngan aku..Daud namanya

Nii..budak Perak..nama..aku lupa lak..sorry

Ini member baik aku..dari tahun 1 hingga tamat kami tetap satu bilik..Dahari namanya..umur dah tua tapi sentiasa muda..

Yang tengah nii..aku panggil Kole..nama glemer dia masa di maktab MPSK dulu..kami satu kelas..

Kami satu keluarga..bergambar di pintu USM

Aku ngan wife..Satu kelas masa di MPSK dan kini tinggal satu rumah..hii..hii


Inilah aku...yang tengah kontrol macho..hii..hii..
Share:

0 comments:

Post a Comment

Blog Archive

Recent Posts

Unordered List

Pages

Theme Support